PREKĖS ŽENKLO STRATEGIJA
Sėkmingas el. prekybos verslas prasideda nuo stipraus prekės ženklo, kuris ne tik išsiskiria rinkoje, bet ir kuria emocinį ryšį su klientais. Prekės ženklo strategija – tai aiškus planas, kaip jūsų verslas komunikuoja, kokias vertybes atstovauja ir kaip užtikrina ilgalaikį augimą.
Strategija užtikrina, kad jūsų veiksmai bus nukreipti į aiškius tikslus ir sukurs ilgalaikę vertę jūsų verslui.
Prekės ženklo kūrimas
PREKĖS ŽENKLO KŪRIMO STRATEGIJA APIMA
- Situacijos analizė;
- Pasiūmai korekcijoms;
- Prekės ženklo pavadinimas;
- Prekės ženklo išskirtinumas;
- Konkurencinis fonas;
- Įvedimo į rinką strategiją;
- Planas prekės ženklo vystymui;
Prekės ženklo kūrimas įgyvendinimas nuo jums gimusios idėjos iki galutinio strategijos dokumento.
Ši paslauga orientuota į el. prekybos verslą, kuris siekia sukurti tvirtą prekės ženklo strategiją, norint įgyti konkurencinį pranašumą ir užtikrinti ilgalaikį sėkmingą prekės ženklo vystymą.
- Nuo 2000 € + PVM
- 6-8 savaitės
Je turite prekės ženklo pavadinimą ir kiek mažesnį biudžetą – pradėkite nuo Jūsų prekės ženklo pozicionavimo bei pardavimų gairių, kurios padės sukurti pirmuosius pardavimus.
JEI NORITE PASITARTI…
- Turite el.prekybos prekės ženklą, tačiau nejaučiate progreso?
- Jaučiate, jog turima startegija neveikia, o gal jos visai nėra?
- Suderinkime pažintinį NEMOKAMĄ 30 min pokalbį apie Jūsų el. prekybos prekės ženklą;