REKLAMOS AUDITAS
Reklamos auditas – tai išsami jūsų Meta reklamos paskyros analizė, kurios tikslas – identifikuoti stipriąsias ir silpnąsias vietas, nustatyti kaip galite optimizuoti kampanijas ir pagerinti bendrą reklamos našumą. Peržiūrima tiek techninė Meta paskyros dalis, tiek reklaminės kampanijos ir pateikiamos rekomendacijos raštu.
Kaip atrodo reklamos auditas?
PAGRINDINIAI KOMPONENTAI, IŠ KURIŲ SUSIDEDA REKLAMOS ANALIZĖ:
-
Metrikų vertinimas.
Analizuojamos svarbios metrikos ir rodikliai, kurie padeda matuoti kampanijos sėkmę. Tai gali būti pardavimai, paspaudimai, pasiekiamumas, socialinės žiniasklaidos įsitraukimas ir kt. -
Konversijų analizė.
Analizuojama, kaip gerai pavyksta kampanijai paversti lankytojus į konversijas, t. y., tokius kaip užsakymus, užsakymo formas ir kitus parametrus. -
ROI vertinimas.
Grąža, investuota į reklamą (ROI). Tai reiškia, kiek pajamų Jūs gavote lyginant su išlaidomis, susijusiomis su reklama. -
Demografija ir klientų elgsena.
Analizuojami auditorijos demografiniai bruožai, elgesys, kurie nėra išnaudojami. -
Rekomendacijos.
Remiantis išanalizuotais duomenimis pateikiamos rekomendacijas tolimesniams veiksmams.
ANALIZĖ pateikiama PDF formatu.
- 250 €
- 2 - 4 savaitės
Jei dvejojate, kurią paslaugą rinktis – kviečiame registruotis nemokamam pažintiniam skambučiui, kurio metu pakalbėsime, kuriame verslo kūrimo etape šiuo metu esate, ir nuo kurios paslaugos rekomenduojame pradėti, kad po jos galėtumėte veikti.