Komunikacijos strategija

KOMUNIKACIJOS STRATEGIJA

El. prekybos komunikacija – tai suderintas strateginių veiksmų rinkinys, kuriame svarbu ne tik parduoti, bet ir kurti ryšį su klientais.

Komunikacijos strategija apibrėžia, kaip verslas ketina komunikuoti su savo auditorija, kaip plėtoti bendravimo kanalus, kokią žinutę perduoti ir kaip matuoti komunikacijos veiksmų efektyvumą.

Komunikacijos strategija

Mūsų specialistai parengia išsamų komunikacijos strategiją, leidžiančią suderinti visus komunikacijos veiksmus ir pasiekti pageidaujamus rezultatus.

KOMUNIKACIJOS STRATEGIJA APIMA ŠIUOS ASPEKTUS:

Turėdami komunikacijos strategiją Jūs galėsite efektyviai pasiekti savo tikslus, kurti ilgalaikį bendravimą su auditorija ir pasiekti puikių rezultatų savo online versle.

PAPILDOMAI STRATEGIJĄ GALIME PAPILDYTI PARDAVIMŲ GAIRĖMIS:

  • Išgryninti pardavimų kanalai ir kampanijos tinkamos konkrečiam Jūsų verslo modeliui:
  • Pardavimų fokusas: pagrindinės ašys, fokusas, į kurį orientuota komunikacija ir kampanijos, siekiant padidinti pardavimus.
  • Pardaviminės komunikacijos  integravimas į bendrą komunikacijos strategiją.

Darbo procesas: Pirmiausia surengiame pažintinį pokalbį, po kurio pasirašome sutartį ir pateikiame išsamų klausimyną. Šis etapas leidžia mums sukurti pritaikytą, jūsų verslui tinkamiausią strategiją.

 Kviečiame registruotis pažintiniam pokalbiui – aptarsime jūsų poreikius ir rasime geriausią sprendimą!

Pirkinių krepšelis
Į viršų