KOMUNIKACIJOS STRATEGIJA
El. prekybos komunikacija – tai suderintas strateginių veiksmų rinkinys, kuriame svarbu ne tik parduoti, bet ir kurti ryšį su klientais.
Komunikacijos strategija apibrėžia, kaip verslas ketina komunikuoti su savo auditorija, kaip plėtoti bendravimo kanalus, kokią žinutę perduoti ir kaip matuoti komunikacijos veiksmų efektyvumą.
Komunikacijos strategija
Mūsų specialistai parengia išsamų komunikacijos strategiją, leidžiančią suderinti visus komunikacijos veiksmus ir pasiekti pageidaujamus rezultatus.
KOMUNIKACIJOS STRATEGIJA APIMA ŠIUOS ASPEKTUS:
- Prekės ženklo komunikacijos tikslų iškėlimas;
- Išsami situacijos analizė;
- Auditorijos išgryninimas;
- Komunikacijos taktikos, komunikacijos formatai, balso tonas;
- Komunikacijos kanalai (kur komunikuoti reikia prekės ženklui);
- Komunikacijos temos ir potemės;
- Rinkodaros priemonių planas;
- Gairės reklamai;
- Konkurencinės aplinkos analizė;
- Vizualinio turinio gairės ir rekomendacijos;
- Biudžeto komunikacijai parengimas;
- Rezultatų matavimo būdai.
Turėdami komunikacijos strategiją Jūs galėsite efektyviai pasiekti savo tikslus, kurti ilgalaikį bendravimą su auditorija ir pasiekti puikių rezultatų savo online versle.
- Nuo 700€ + PVM
PAPILDOMAI STRATEGIJĄ GALIME PAPILDYTI PARDAVIMŲ GAIRĖMIS:
- Išgryninti pardavimų kanalai ir kampanijos tinkamos konkrečiam Jūsų verslo modeliui:
- Pardavimų fokusas: pagrindinės ašys, fokusas, į kurį orientuota komunikacija ir kampanijos, siekiant padidinti pardavimus.
Pardaviminės komunikacijos integravimas į bendrą komunikacijos strategiją.
- nuo 400€ + PVM
- Kaina priklauso nuo pardavimo kanalų skaičiaus
Darbo procesas: Pirmiausia surengiame pažintinį pokalbį, po kurio pasirašome sutartį ir pateikiame išsamų klausimyną. Šis etapas leidžia mums sukurti pritaikytą, jūsų verslui tinkamiausią strategiją.
Kviečiame registruotis pažintiniam pokalbiui – aptarsime jūsų poreikius ir rasime geriausią sprendimą!