IŠORINIS ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS AUDITAS

NAUJIENLAIŠKIŲ AUDITAS IR STRATEGIJA

Naujienlaiškių auditas ir strategija yra būtini siekiant maksimalaus efektyvumo ir naudos iš el. pašto rinkodaros. 

Ši paslauga padeda identifikuoti stipriąsias ir silpnąsias vietas, optimizuoti turinį ir techninius aspektus, kurti nuoseklią ir tikslingą komunikaciją, skatinti klientų įsitraukimą ir lojalumą bei suteikti konkurencinį pranašumą.

Naujienlaiškių auditas

KADA RINKTIS AUDITĄ?

Naujienlaiškių rinkodaros auditas atliekamas kai prekės ženklas jau kurį laiką vykdo komunikaciją naujienlaiškiais, yra integruotos naujienlaiškių automatizacijos ar vienas iš šių aspektų.

AUDITO NAUDA IR TURINYS

Audito metu prekės ženklo naujienlaiškių rinkodara vertinama ne vienu aspektu, o keletu:

Audito metu atrandamos silpnosios vietos ir pateikiamos rekomendacijos jų taisymui ar tobulinimui. 

Jūsų el. prekybos verslas dar neturi naujienlaikių rinkodaros?

Rekomenduojame pradėti nuo strategijos arba automatizuotų laiškų, kurie padės padidinti pardavimus.

Naujienlaiškių strategijos

KODĖL RINKTIS NAUJIENLAIŠKIŲ STRATEGIJĄ?

STRATEGIJA yra orientuota į naujienlaiškių rinkodaros įvedimą į prekės ženklo marketingą (prenumeratorių auditorijos augimas, komunikacijos startas, automatizavimas).

Be aiškios strategijos naujienlaiškiai tampa atsitiktiniais laiškais, o ne efektyviu pardavimų ir  lojalumo didinimo įrankiu.

KAS ĮEINA Į STRATEGIJĄ?

  • Naujienlaiškių rinkodaros auditas (strategijos etapas, išanalizuoti dabartinę situaciją);
  • Komunikacijos žinučių išgryninimas;
  • Prenumeratorių bazės auginimo būdai;
  • Išgrynintos temos pagal tikslus nustatytam laikotarpiui;
  • Dizaino šablonai ilgalaikiam naudojimui;
  • Naujienlaiškių siuntimo intensyvumas;
  • Skirtingos naujienlaiškio struktūros Jūsų verslo atveju;
  • Biudžetas bei įgyvendinimo eiga.

Susisiekite su mumis, pasikalbėsime, išsiaiškinsime esamą situaciją ir aptarsime Jūsų poreikius dėl naujienlaiškių rinkodaros paslaugų.

Pirkinių krepšelis
Į viršų