NAUJIENLAIŠKIŲ AUDITAS IR STRATEGIJA
Naujienlaiškių auditas ir strategija yra būtini siekiant maksimalaus efektyvumo ir naudos iš el. pašto rinkodaros.
Ši paslauga padeda identifikuoti stipriąsias ir silpnąsias vietas, optimizuoti turinį ir techninius aspektus, kurti nuoseklią ir tikslingą komunikaciją, skatinti klientų įsitraukimą ir lojalumą bei suteikti konkurencinį pranašumą.
Naujienlaiškių auditas
Naujienlaiškių rinkodaros auditas atliekamas kai prekės ženklas jau kurį laiką vykdo komunikaciją naujienlaiškiais, yra integruotos naujienlaiškių automatizacijos ar vienas iš šių aspektų.
- Auditas padeda įvertinti naujienlaiškių rinkodarą, kai iki tol ją darėte nenuosekliai, abejojate rezultatais, tikitės jų geresnių ateityje.
- Padeda nustatyti, kurie elementai veikia gerai, o kurie – ne, taip suteikiant galimybę koreguoti strategiją.
AUDITO NAUDA IR TURINYS
Audito metu prekės ženklo naujienlaiškių rinkodara vertinama ne vienu aspektu, o keletu:
- Logiškos sekos automatizacijose,
- Pasiūlymų vertė auditorijai,
- Turinys,
- Dizainas,
- Komunikacijos nuoseklumas,
- Platformos “higiena” ir
- Atitikimas naujienlaiškių rinkodarai taikomiems teisiniems reikalavimams.
- 250 €
Audito metu atrandamos silpnosios vietos ir pateikiamos rekomendacijos jų taisymui ar tobulinimui.
Jūsų el. prekybos verslas dar neturi naujienlaikių rinkodaros?
Rekomenduojame pradėti nuo strategijos arba automatizuotų laiškų, kurie padės padidinti pardavimus.
Naujienlaiškių strategijos
KODĖL RINKTIS NAUJIENLAIŠKIŲ STRATEGIJĄ?
STRATEGIJA yra orientuota į naujienlaiškių rinkodaros įvedimą į prekės ženklo marketingą (prenumeratorių auditorijos augimas, komunikacijos startas, automatizavimas).
Be aiškios strategijos naujienlaiškiai tampa atsitiktiniais laiškais, o ne efektyviu pardavimų ir lojalumo didinimo įrankiu.
KAS ĮEINA Į STRATEGIJĄ?
- Naujienlaiškių rinkodaros auditas (strategijos etapas, išanalizuoti dabartinę situaciją);
- Komunikacijos žinučių išgryninimas;
- Prenumeratorių bazės auginimo būdai;
- Išgrynintos temos pagal tikslus nustatytam laikotarpiui;
- Dizaino šablonai ilgalaikiam naudojimui;
- Naujienlaiškių siuntimo intensyvumas;
- Skirtingos naujienlaiškio struktūros Jūsų verslo atveju;
- Biudžetas bei įgyvendinimo eiga.
- nuo 650 € + PVM
Susisiekite su mumis, pasikalbėsime, išsiaiškinsime esamą situaciją ir aptarsime Jūsų poreikius dėl naujienlaiškių rinkodaros paslaugų.