POZICIONAVIMAS
Pozicionavimas yra viena iš svarbiausių prekės ženklo kūrimo dalių, nes ji padeda jums konkurencinėje arenoje, pritraukia daugiau klientų ir išlaiko nuoseklų ilgalaikį įvaizdį.
Pagrindinis požiūris į pozicionavimą yra ne sukurti kažką naujo ir kitokio, o sumaniai pasinaudoti tuo, kas jau yra perspektyvaus kliento galvosenoje.
Pozicionavimas
Pozicionavimo tikslas – parodyti potencialiems klientams, kuo Jūsų produktas ar paslauga yra geresni ar kitokie.
PASLAUGOS DETALIZACIJA. Prekės ženklo analizė ir pozicionavimo krypties išgryninimas (tai, ką kiekvienas prekės ženklas turi ištransliuoti):
- Dabartinė prekės ženklo situacija (analizė);
- Prekės ženklo išskirtinumas;
- Detalus tikslinio kliento paveikslas - auditorijos išgryninimas.
- Komunikacijos gairės - kanalai, dažnumas ir galimos pamatinės temos, kurias tikslinga plėtoti.
- Vizualus pozicionavimas.
- Konkurentų silpnybės ir stiprybės, ko galime pasimokyti iš jų.
- Rekomendacijos Jums, kokių veiksmų reikia imtis, kurias sritis stiprinti.
- nuo 550 € + PVM
Kviečiame registruotis pažintiniam skambučiui ar atsiųsti užklausą žinute puslapio apačioje, ir aptarsime visas detales.