Pozicionavimas

POZICIONAVIMAS

 Pozicionavimas yra viena iš svarbiausių prekės ženklo kūrimo dalių, nes ji padeda jums konkurencinėje arenoje, pritraukia daugiau klientų ir išlaiko nuoseklų ilgalaikį įvaizdį.

Pagrindinis požiūris į pozicionavimą yra ne sukurti kažką naujo ir kitokio, o sumaniai pasinaudoti tuo, kas jau yra perspektyvaus kliento galvosenoje. 

Pozicionavimas

Pozicionavimo tikslas – parodyti potencialiems klientams, kuo Jūsų produktas ar paslauga yra geresni ar kitokie.

PASLAUGOS DETALIZACIJA. Prekės ženklo analizė ir pozicionavimo krypties išgryninimas (tai, ką kiekvienas prekės ženklas turi ištransliuoti):

Kviečiame registruotis pažintiniam skambučiui ar atsiųsti užklausą žinute puslapio apačioje, ir aptarsime visas detales.
Pirkinių krepšelis
Į viršų