
NAUJIENLAIŠKIŲ RINKODARA
Naujienlaiškių rinkodara – tai itin efektyvus būdas tiesiogiai pasiekti ir informuoti Jūsų auditoriją, skatinti pardavimus, kurti lojalumą ir palaikyti ryšį su bendruomene.
Naujienlaiškių rinkodaros paslaugos ir planai
Siūlome ištęstuotus ir patikrintus būdus, leidžiančius Jums nuolat išlaikyti bendravimą su savo klientais ir būti jų sąmoningumu, kai jie ieško naujienų ar pasiūlymų iš Jūsų verslo.
Email rinkodaros auditas
kada rinktis ir kam jis netinka?
Naujienlaiškių rinkodaros auditas atliekamas kai prekės ženklas jau kurį laiką vykdo komunikaciją naujienlaiškiais, yra integruotos naujienlaiškių automatizacijos ar vienas iš šių aspektų.
- Auditas padės įvertinti naujienlaiškių rinkodarą, kai iki tol ją darėte nenuosekliai, abejojate rezultatais, tikitės jų geresnių ateityje.
- Padeda nustatyti, kurie elementai veikia gerai, o kurie – ne, taip suteikiant galimybę koreguoti strategiją.
- Auditas - puikus būdas įvertinti naujienlaiškių rinkodaros stipriasias ir silpnasias vieta.
- TERMINAS: 14-21 d.d.
- 220 € + PVM

Palikto krepšelio 3 laiškų serija
Palikto krepšelio el. laiškai – tai automatiniai pranešimai, kurie siunčiami klientams, įsidėjusiems į krepšelį prekių, bet išėjusiems nepabaigus pirkimo.
Personalizuotai sudėliota ir pagal Jūsų prekės žeklą paruošta palikto krepšelio 3 el. laiškų sistema leidžia efektyviai pasiekti būtent tokius klientus, sugrąžinti juos į el. parduotuvę ir paskatinti užbaigti pirkimą.
- 3 personalizuotų el. laiškų paruošimas (struktūra + dizainas + tekstai);
- Automatizacija MailerLite/Omnisend naujienlaiškių platformoje.
- 200 €
AUtomatizacijų ir el.laiškų auditas
El. laiškų ir automatizacijų auditas skirtas įvertinti ir patikrinti Jūsų el. pašto komunikacijos sistemų veikimą bei efektyvumą.
- Patikrinti automatizuotus procesus, susijusius su el. laiškų siuntimu ir gavimu.
- Įvertinti Jūsų siunčiamų naujienlaiškių metrikas ir pasiūlyti tobulintinus sprendimus.
Auditas padės suprasti, ar automatizacijos nustatytos teisingai ir maksimaliai išnaudojamos, bei pasiūlysime kaip pagerinti rezultatus su el.laiškų rinkodara.
- Auditas atliekamas per 14 d.d.
- 220 €
- DMAR, DKIM ir SPF įrašų patikra ir konfigūravimas
- 75 €

Geriausiai naujienlaiškių komunikacija veikia ir konvertuoja, kai yra atlikti pasiruošimo darbai:
Pop-up elementas prenumeratoriams rinkti, Welcome laiškas (ar laiškų serija), palikto krepšelio laiškų serija, skirta susigrąžinti pirkėjus.
Tuomet visumoje visi minėti elementai ir etapai vienas kitą papildo ir skatina prenumeratorių veikti.
TEMINIAI naujienlaiškiai
Naujienlaiškių rinkodara neabejotinai padeda didinti prekės ženklo žinomumą ir išlaikyti esamus klientus šiltame kontakte su prekės ženklu. Naujienlaiškiai padeda kompensuoti lankytojų praleidžiamą trumpą laiką tinklalapyje (naujienlaiškių optimizacijos padeda juos susigrąžinti).
Naujienlaiškio dizaino šablonas
- Prekės ženklo poziciją (logotipas ir kiti elementai/rekvizitai);
- Antraščių ir tekstų hierarchiją, turinio struktūrą;
- CTA hierarchiją naujienlaiškyje (naudotojų nukreipimas į vertingiausią ar svarbiausią turinį);
- Interaktyvų turinį (elementai, vedantys į prekės ženklo svetainę, socialinius tinklus);
- Nuorodos atsisakyti prenumeratos integraciją;
- Pritaikymą mobiliesiems įrenginiams.
Paslauga neapima naujienlaiškių komunikacijos temų ar strategijos kūrimo. Tai šablonas, ant kurio rašomi naujienlaiškiai.
- Struktūros kaina:
- 100 €


Naujienlaiškio dizainas + Tekstinis turinys
- Naujienlaiškio tektai + kuriamas dizainas pagal naujienlaiškio temą ir įsigytą šabloną + siuntimas prenumeratorių duombazei
-
Mėnesinė rezultatų apžvalga (statistika+įžvalgos+rekomendacijos). Nemokama, jei per mėn rašomi 3 naujienlaiškiai (arba papildomai +50 €)
- 150 € / vnt.
Susisiekite su mumis, pasikalbėsime, išsiaiškinsime esamą situaciją ir aptarsime Jūsų poreikius dėl naujienlaiškių rinkodaros paslaugų.