Naujiena! Dviejų specialistų parengti praktiniai mokymai, norintiems pradėti naujienlaiškių rinkodarą savo online verslui. Nesvarbu, ar esate pradedantysis, ar jau turite šiek tiek patirties, šie mokymai suteiks jums reikalingus įrankius ir strategijas. Naujienlaiškių kūrimas taps dar vienu puikiu pardavimus generuojančiu įrankiu.
Šių mokymų metu išgirsite įdomią teorinę dalį, skirtą tiek susipažinti su naujienlaiškių rinkodara, tiek sužinoti kiek naujienlaiškių rinkodara gali prisidėti prie prekės ženklo pardavimų ir lojalumo kūrimo, tiek gauti praktinę naudą, pritaikyti išgirstą teoriją praktikoje.
Į mokymus sudėjome patirtį dirbant su el.prekybos verslais, kur susipina techninės ir pardaviminės taktikos.
Spalio 21 d. startuojantys mokymai – tai teorijos įrašas, kurį peržiūrėsite jums patogiu metu ir 4 praktinių susitikimų dirbtuvės online, kurių metų teoriją galėsite pritaikyti praktikoje.
-
I DALIS. ĮVADAS Į NAUJIENLAIŠKIŲ RINKODARĄ
Kodėl verta rinktis el. pašto rinkodarą?
Kada verta pradėti?
Naujienlaiškių komunikacija paslaugų ir produktų verslui, skirtumai
Pagrindiniai efektyvumo rodikliai: Open Rate, Click Rate ir kt. -
II DALIS. AUDITORIJOS FORMAVIMAS.
Kaip rinkti kontaktus teisėtai?
Lead magnet’ai: kas tai yra ir kaip jų pagalba susirinkti auditoriją?
Segmentavimas - kaip (ir kodėl) skirstyti prenumeratorius. -
III DALIS . KAMPANIJŲ KŪRIMAS: NUO IDĖJOS IKI IŠSIUNTIMO.
Turinio planavimas,
Kampanijos tikslų išsikėlimas ir planavimas;
Siuntimo laikas ir dažnumas;
Platformos pasirinkimas;
Naujienlaiškių tipai;
A/B testavimas;
Boost funkcijos naudojimas. -
IV DALIS. EMAIL AUTOMATIZACIJOS.
Kas yra automatizacijos ir kodėl jos svarbios?
Pagrindinės automatizacijos;
Kitos vertingos automatizacijos. -
V DALIS: VIZUALAS IR DIZAINAS.
Canva pagrindai: šablonai, vizualai, spalvų deriniai;
Pavyzdžiai: kas vizualiai veikia naujienlaiškiuose,
Dizaino patarimai: skaitomumas, CTA išryškinimas, mob. dizainas. - VI DALIS: DAŽNIAUSIAI DAROMOS KLAIDOS.
-
VII DALIS: PRAKTINĖ DALIS - WORKSHOP'AI:
Mėnesio kampanijų planas 10.30
Automatizacijos 11.11
Naujienlaiškių kampanijos rengimas 12. 02
Naujienlaiškių rinkodaros rezultatų analizė 12.11
- Teorija derinama su praktika. Kiekviena dalis sudaryta taip, kad ne tik suteiktų teorines žinias, bet ir leistų iš karto jas pritaikyti realiose situacijose.
- Individualus dėmesys: mokymų metu gausite net 2 specialistų dėmesį ir patarimus bei grįžtamąjį ryšį, kuris padės efektyviai išnaudoti Jūsų naujienlaiškių rinkodarą.
- Sėkmės istorijos. Išgirskite tikras istorijas ir daug praktinių pavydžių, kurie ne tik kitiems verslams padėjo padidinti pardavimus, bet ir įkvėps veikti.
KAM ŠIE MOKYMAI SKIRTI:
- El. prekybos verslų savininkams, kurie nesenai pradėjo naujienlaiškių rinkodarą ir turi daugiau klausimų, nei mato rezultatų;
- Pradedantiesiems, kurie nori išmokti kurti naujienlaiškių kampanijas nuo nulio;
- Verslams, norintiems išnaudoti naujienlaiškių rinkodarą pardavimų auginimui.
PAPILDOMA INFORMACIJA:
- DATOS:
- Teorinė dalis: įrašas 10. 21
- Praktinės sesijos – workshop’ai pagal tematikas:
- 10.30 Naujienlaiškių rinkodaros planavimas: kampanijų dėliojimas
- 11.11 Automatizacijos kūrimas nuo 0
- 12.02 Naujienlaiškio rašymas: nuo šablono kūrimo iki išsiuntimo
- 12.11 Rezultatų analizavimas: kaip skaityti skaičius iš naujienlaiškių rinkdoaros
- TRUKMĖ: teorinė dalis + 4 online susitkimai – dirbtuvės (po 1,5-2 val.);
LEKTORĖS: Justina Runienė ir Indra Žmuidinienė, kiekviena su savo patirties bagažu.
GRUPĖ: limituota, nedidelė dalyvių grupė, skirta kokybiškai bendrauti mokymų metu su lektorėmis.
- Asmeninis dėmesys Jūsų verslui atsakant į klausimus ir peržiūrint praktinę dalį.
Po mokymų įsigijimo, gausite laišką patvirtinatį dalyvavimą ir kitą svarbią informacija.
APIE LEKTORES:
- JUSTINA RUNIENĖ. El. prekybos specialistė, dirbanti su el. prekyba jau 10+ metų ir metus konsultuojanti verslus. Pasidalins savo praktika, kaip susikurti kampanijas, kurias galėsite pritaikyti savo naujienlaiškių rinkodaroje.
- INDRA ŽMUIDINIENĖ. Naujienlaiškių rinkodaros specialistė bei virtuali asistentė dirbanti su verslais, kuriems reikalinga struktūra ir pagalba auginti verslus. Pasidalins patirtimi ir triukais, kaip įgalinti naujienlaiškių rinkodarą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.