Peržiūrima tiek techninė Meta paskyros dalis, tiek reklaminės kampanijos ir pateikiamos rekomendacijos raštu.
Tai yra svarbus žingsnis norint įsitikinti, ar jūsų Instagram paskyra veikia optimaliai ir ar pasiekiami norimi rezultatai.
Kaip atrodo reklamos auditas?
- Metrikų vertinimas. Analizuojamos svarbios metrikos ir rodikliai, kurie padeda matuoti kampanijos sėkmę. Tai gali būti pardavimai, paspaudimai, pasiekiamumas, socialinės žiniasklaidos įsitraukimas ir kt.;
- Konversijų analizė. Analizuojama, kaip gerai pavyksta kampanijai paversti lankytojus į konversijas, t. y., tokius kaip užsakymus, užsakymo formas ir kitus parametrus;
- ROI vertinimas. Grąža, investuota į reklamą (ROI). Tai reiškia, kiek pajamų Jūs gavote lyginant su išlaidomis, susijusiomis su reklama;
- Demografija ir klientų elgsena. Analizuojami auditorijos demografiniai bruožai, elgesys, kurie nėra išnaudojami;
- Remiantis išanalizuotais duomenimis pateikiamos rekomendacijas tolimesniams veiksmams.
PO AUDITO:
- Suprasite, kaip efektyviai veikia Jūsų reklama;
- Gausite įžvalgų ir rekomendacijų;
- Gausite rekomendacijas kaip pagerinti rezultatus.
Meta reklamos AUDITAS pateikiamas PDF formatu.
Atlikimo terminas: 14-21 d.d.
Pirkimo metu atidžiai suveskite informacija sąskaitai – faktūrai.
Informacija apie auditą, kokios informacijos reikės jį atlikti, gausite el.paštu po įsigijimo.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.