fbpx

NAUJIENLAIŠKIŲ RINKODARA

Naujienlaiškių rinkodara – elektroninio pašto naudojimas kaip komunikacijos kanalo, siekiant tiesiogiai pasiekti ir bendrauti su esamais ar potencialiais klientais.

Tai periodiškai siunčiami laiškai, kuriuose gali būti informacija apie naujienas, pasiūlymus, produktus, aktualijas, nuotraukos, straipsniai ir kt.

Tai itin efektyvus  būdas tiesiogiai pasiekti ir informuoti Jūsų auditoriją, skatinti pardavimus, kurti lojalumą ir palaikyti ryšį su bendruomene

Naujienlaiškių rinkodaros paslaugos ir planai

Siūlome ištęstuotus ir patikrintus būdus, leidžiančius Jums nuolat išlaikyti bendravimą su savo klientais ir būti jų sąmoningumu, kai jie ieško naujienų ar pasiūlymų iš Jūsų verslo.

automatizacijos

Prenumeratorių bendruomenės augimui skirta automatizacija

Į automatizaciją įeiną šie elementai, kurie gali būti naudojami kartu arba atskirai:

WELCOME LAIŠKAS – tai ne tik patvirtinimo ir padėkos laiškas Jūsų potencialiems pirkėjams. Šis laiškas gali padėti Jūsų prekės ženklui sudaryti tvirtą pirmąjį įspūdį bei sugeneruoti pirmuosius pardavimus, kai Welcome laiškas yra su papildomu skatinimu (pvz., pirmojo pirkimo nuolaida).

Palikto krepšelio 3 laiškų serija

Palikto krepšelio el. laiškai – tai automatiniai pranešimai, kurie siunčiami klientams, įsidėjusiems į krepšelį prekių, bet išėjusiems nepabaigus pirkimo.

Personalizuotai sudėliota ir pagal Jūsų prekės žeklą paruošta palikto krepšelio 3 el. laiškų sistema leidžia efektyviai pasiekti būtent tokius klientus, sugrąžinti juos į el. parduotuvę ir paskatinti užbaigti pirkimą.

Į paslaugą įeina:

AUtomatizacijų ir el.laiškų auditas

El. laiškų ir automatizacijų auditas  skirtas įvertinti ir patikrinti Jūsų el. pašto komunikacijos sistemų veikimą bei efektyvumą. 

Auditas padės suprasti, ar automatizacijos nustatytos teisingai ir maksimaliai išnaudojamos, bei pasiūlysime kaip pagerinti rezultatus su el.laiškų rinkodara. 

Geriausiai naujienlaiškių komunikacija veikia ir konvertuoja, kai yra atlikti pasiruošimo darbai:

Pop-up elementas prenumeratoriams rinkti,  Welcome laiškas (ar laiškų serija), palikto krepšelio laiškų serija, skirta susigrąžinti pirkėjus. 

Tuomet visumoje visi minėti elementai ir etapai vienas kitą papildo ir skatina prenumeratorių veikti.

TEMINIAI naujienlaiškiai

Naujienlaiškių rinkodara neabejotinai padeda didinti prekės ženklo žinomumą ir išlaikyti esamus klientus šiltame kontakte su prekės ženklu. Naujienlaiškiai padeda kompensuoti lankytojų praleidžiamą trumpą laiką tinklalapyje (naujienlaiškių optimizacijos padeda juos susigrąžinti).

Naujienlaiškio dizaino šablonas

Paslaugą sudaro bendra naujienlaiškio struktūros kompozicija, kuri apima:

Paslauga neapima naujienlaiškių komunikacijos temų ar strategijos kūrimo. Tai šablonas, ant kurio rašomi naujienlaiškiai.

Naujienlaiškio dizainas + Tekstinis turinys

Paslaugą sudaro naujienlaiškio dizainas ir tekstas konkrečiai temai (pavyzdžiui, Mamos dienos pasiūlymams).

Susisiekite su mumis, pasikalbėsime, išsiaiškinsime esamą situaciją ir aptarsime Jūsų poreikius dėl naujienlaiškių rinkodaros paslaugų.

Svajojate apie nuosavą elektroninės prekybos verslą?

Startuojate internete, bet nežinote nuo ko pradėti? Norite padidinti pardavimus? Reikalinga pagalba atvesti srautą į el.parduotuvę ar komunikacija socialiniuose tinkluose? O gal svarstote atnaujinti savo el.parduotuvę? Rezervuokite laiką savo svajonės išsipildymui.

Turite klausimų? Norite bendradarbiauti? Parašykite Sales Flow Agency komandai.

    Pirkinių krepšelis

    Bendraukime

    Telefonas: +370 672 19716
    El. paštas: labas@salesflow.lt

    PRENUMERUOKITE

    Naudingi patarimai, tendencijos ar tiesiog mintys apie elektroninę prekybą, verslą ar tiesiog gyvenimą. Jei nori gauti naujienas pirmiausia – prisijunk prie naujienlaiškių gavėjo būrio!

    © 2024 Sales Flow Agency. Visos teisės saugomos.

    Scroll to Top